2014. szeptember 7., vasárnap

elmaradásom

Már megint jól megcsúsztam a blogírással.
Mentségemre szóljon, hogy költözködtünk, útban a kistesó, és szerencsére nincs sok szabadidőm, mert tortázok ezerrel. :)
Múlt héten 7 db tortát csináltam. Férj meg is dorgált, hogy ne vállaljak ennyit. De amikor az utolsó felkérésre nem-et mondtam, akkor jött a könyörgés, és a "jajj, légyszi vállald el..." És mivel már többször csináltatott velem tortát, így elvállaltam. Azzal a feltétellel, hogy remélem nem túl bonyolult! "Ó, nem! Könnyű! Vadászosat szeretnék! De rád bízom milyen lesz!" Ez nem túl nehéz? ahhh...mindegy. elkészült :) vadászostól, puskástól, vaddisznóstól :)

Szóval besűrítve a múlt heti tortáim:

Hello Kitty egy 4 éves kislánynak. Viszonylag szabad kezet kaptam, még Kitty se volt kötelező, csak legyen csajos színű virágokkal, pillangókkal. :) Belseje a megunhatatlan főzött csokikrém.

Ennél a tortánál is rám bízták a dolgokat (juhéééé, szeretek ilyen tortát csinálni :) )
Elegáns, szülinapi. Szintén csokitorta.

Múlt hétre 2 vadászos tortám is volt. Sajnos nagyon besűrűsödtek a napok, így a díszítésre kevesebbet tudtam szentelni. Szerencsére az ünnepelteknek így is tetszett. Csokitorta, illetve diós krém az ízesítés.


Nagy Magyarország. Magát a térképet az előző napokban megcsináltam, így már nem volt sok dolgom. Mikor jött érte a megrendelő, akkor mondtam neki, hogy eredetileg szívesen ráírtam volna rovásírással, hogy Magyarország, de nem tudtam, hogy tetszene-e, így nem mertem megcsinálni. Ő meg lelkendezett, hogy az pedig jó volna, így még akkor gyorsan rápingáltam. :) (szintén csokitorta)


Kosárlabdás torta. Külföldi a szülinapos, innen az angol felirat a tortán. ;) (erre a hétre szinte mindenki csokitortát kért :) ez is az.)

Szintén szülinapra. Előre legyártottam a rózsákat, hogy szépen kiszáradjanak. (belül diós krém) Ennél a tortánál nem csak unidec masszát használtam, hanem igazi marcipánt is, mert volt itthon. Nehéz vele dolgozni, még úgy is, hogy összekevertem az unidec-el. :/


Unokahúgom szülinapjára készült először oreo torta. Azóta többen is felkértek ilyen ízesítésű torta készítésére. Ez is az, oldalán és a belsejében is keksszel. (receptet hozom majd)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése