2014. április 27., vasárnap

gyakorlááááás

Egyre lelkesebb lettem, és ha akadt valamilyen alkalom, amire tortát készíthettem, már szedtem is az ötleteket, próbálgattam a krémeket.
Szerencsére jó nagy a családunk, így akadt bőven alkalom a gyakorlásra. :)

Unokahúgomnak készült, de végül nem jutottunk el a szülinapi zsúrra, mert az időjárás közbeszólt. Nem baj, megettük mi a tortát, 1 héttel később, pedig készült egy újabb neki. :)

Ezt vittük neki el végül:

Anyák napi torta:

Esküvőre készült, az első próbálkozásom a fondant rózsával.

Nővérem szülinapjára ismét bevetettem egy újítást: a drótos díszeket. Meleg volt, a krémem túl lágy, szegény torta eléggé leharcolt. :)

Rumos csokitorta férjem névnapjára:

Először idióta ötletnek tűnt édességet vinni egy fogorvosnak. :) De tudtam, h édesszájú, és végül sikert arattam vele.

Unokaöcsém Thomas lázban ég, ezért tudtam, h mindenképpen megpróbálok Thomast formázni fondantból. :) Felismerte, ezt jó jelnek vettem . :D

Unokahúgom (a másik...mondom, h nagy a család :)) igazi tiniként 1D rajongó, így ennek megfelelőlen készült neki ez a torta. :)

Szintén esküvőre készült, és egyben az első masnikészítésem fondantból.

Sógorom épületeket szokott fénnyel, videóinstallációkkal megvetíteni, így nővérem arra kért, hogy ha lehet, akkor vetítő kinézetű torta készüljön szülinapjára. Hüledeztem, h naaa, én azt nem tudom. Kitalálta, h akkor legyen csörgődob...jobbnál jobb ötletek! :D maradtam az elsőnél!

Apukám szülinapi tortája: egy igazi Pink Floyd rajongónak.

Szintén rokonnak 60. szülinapi partiba (az első pillangóim, amik nem száradtak ki jól, és nem álltak szépen a tortán, de gyakorlásnak egész jó)


Másik sógorom szakács. Ezért szakácsköpenyt kapott tőlem. :) (az első tortám, amivel elégedett voltam. :) )

Nővéreméknél kiderült a 3. babóca neme. ennek örömére készült ez a torta. :)

Szóval lelkesen gyakoroltam egyre többet és többet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése