2014. április 26., szombat

Kezdetek....

Mindig is imádtam naplót írni. 13 éves koromtól vezetek naplót, a mai napig.
A blogolás is tetszett, volt már 2 blogom. Az egyik az esküvőnk szervezéséről szólt. Akkor annyira fellelkesültem, hogy folytattam tovább a blogot, csak már itt a blogspoton. (A weddings talán azóta meg is szűnt.)
Aztán írtam a várandósságomról,  (Életünk Skóciában ) imádtam írni, szeretem a mai napig visszaolvasni. Sajnos arra nem maradt elég időm, most meg már olyan nagy a kihagyás, h azt sem folytatom...
A blogolás viszont hiányzik. Viszont a hétköznapokról már nem akarok írni, így gondoltam egyet, és döntöttem: a legújabb hobbi, sőt ez már inkább mánia :) lesz ennek a blognak az alapja.
Ez pedig nem más, mint a tortakészítés. Nagyon sok segítséget kapok más ilyen blogokból, lopom az ötleteket innen-onnan, ezért gondoltam hátha én is tudok majd idővel, amikor már olyan nagggggyon jól fog menni ez az egész segítséget adni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése