2014. április 26., szombat

Tortás kezdetek

Kijelenthetem: én nem szeretek főzni. :))) férjem jobban főz, mint én...ez van. :)
Viszont annál jobban szeretek sütögetni, még pedig édes dolgokat: sütik, kekszek, torták.
Ebből jött az ötlet, hogy mikor másfél éve volt Zétus keresztelője mindenképpen én akartam megcsinálni a tortát. Soha előtte nem próbálkoztam fondant bevonatos tortákkal, sőt akkoriban még tortát se nagyon mertem csinálni, maradtam inkább a jól bevált muffinrecepteknél, ha hétvégén vmi édesre vágytunk.
Neten találtam pillecukor fondant receptet, amit megcsináltam. Az még csak-csak sikerült, de a torta bevonása. Na az valami borzalmas lett! :)) de irtó büszke voltam magamra, h én csináltam tortát a kisfiam keresztelőjére!!


Neeeeem, nem az az én tortám, ami az előtérben van, hanem az a kesze-kusza, gyűrött a háttérben. :)
Annyira "jól" sikerült az a torta, hogy egy jó ideig nem is próbálkoztam újabbal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése